• Gratis verzending vanaf € 40
  • Gratis cadeauservice
  • Snelle levertijd 1-2 dagen
  • brievenbuspakket (NL) €3,95/ pakket €4,95

Veelgestelde vragen


Op deze pagina vindt je de meest gestelde vragen. Heb je een vraag over het bestellen, bezorgen of retourneren van jouw bestelling? Grote kans dat het antwoord hieronder te vinden is. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@kattengoed.nl  of via het onderstaande formulier in te vullen. We helpen je graag verder!

Hoe kan ik betalen?

Betalen bij Kattengoed.nl kan op diverse manieren. Natuurlijk allemaal veilig:

  • iDEAL
  • Betalen via bankoverschrijving
  • Bancontact
  • Paypal
  • Klarna

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle orders worden binnen 1 tot 2 dagen verzonden. Zodra je pakketje is verzonden, ontvang je hiervan een track and trace code per e-mail. Onze vervoerder DHL  bezorgt de meeste pakketten dan de volgende dag bij je thuis.

Let op: het kan zijn dat er afwijkende levertijden gelden in bepaalde periodes. De aangegeven levertijd op de product pagina's is altijd leidend.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij bezorgen jouw bestelling gratis vanaf 35 euro besteding in Nederland. Voor bestellingen van minder dan €40,-, rekenen wij €3,95 voor brievenbuspakket en €4,95 voor pakket verzendingen binnen Nederland. Woon je buiten Nederland dan gelden er andere bedragen en is het gratis verzending vanaf €70,-.

Verzendkosten Nederland

Cadeaubon: € 1,00 (zonder track & trace) 
€ 3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 4,95 voor pakketpost
Gratis voor bestellingen vanaf € 40,-

Woonachtig in Hoorn (NH), Blokker of Zwaag
Gratis bezorging! Gebruik tijdens het afrekenen de code: hoorn. Als het om een pakket gaat maken wij een bezorgafspraak.  

Verzendkosten België
€ 8,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 11,95 voor pakketpost onder de € 70,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 70,-

BTW vrijstelling

Als startende onderneming maken wij gebruik van de regeling voor BTW vrijstelling (KOR). Omdat al onze prijzen zonder BTW toeslag is, betekent dit een direct voordeel voor jou als klant. 

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt 14 dagen om over de bestelde producten na te denken en deze eventueel te retourneren. Lees meer over de retourprocedure op pagina retour.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Als je jouw bestelling wilt annuleren, dan kun je het best zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Dan doen wij ons best om je bestelling zo snel mogelijk te annuleren. Houd er wel rekening mee, dat dit niet meer mogelijk is als je bestelling al in behandeling is.

Kan ik het ook als cadeau in laten pakken?
Alle bestellingen worden als cadeautje ingepakt zonder extra kosten, ook voor jezelf! Kattengoed bezorgt je cadeaus waar je maar wilt.
Thuis, op het werk, of bij degene die je wilt verrassen: wij zorgen er voor! Wil je een bestelling bij iemand anders laten bezorgen? Geen probleem. Je kunt in dit geval een ander afleveradres opgeven tijdens uw bestelling. Je hoeft zich geen zorgen te maken over de factuur, wij sturen nooit facturen mee in een pakket.

Maken jullie gebruik van dropshipping?
Kattengoed heeft alle producten in eigen beheer en maakt geen gebruik van dropshipping. Wij verwerken elke bestelling zelf.

Hoe kan ik mijn cadeaubon/ kortingcode activeren?
Je kunt de coupon of waardebon activeren door de code in te voeren op de afrekenen pagina.

Waar kan ik terecht als ik klachten heb?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kattengoed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Lees meer over de klachtenprocedure op pagina Garantie en klachten.

 

Mocht u nog overige vragen hebben, twijfel dan niet en stuur ons een email naar info@kattengoed.nl, of vul het contactformulier in.  Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op!